Teknologiaratkaisut (Kassajärjestelmät)

Finnpos tuo parempaa palvelukokemusta

artikkelikuva: Finnpos tuo parempaa palvelukokemusta

Itsepalvelukassat ovat alkaneet yleistyä vähittäiskaupan lisäksi myös ravintoloissa. Erityisesti pikaruoka-, lounas- ja tapahtumaravintoloissa itsepalvelukassat täydentävät perinteistä kassapalvelua tarjoten kuluttajille nopean reitin herkuttelemaan.

Tämän päivän kuluttajat ovat tottuneet toimimaan verkkokaupoissa itsepalvelua hyödyntäen. Kuluttajat kaipaavat mahdollisuutta tilaustapahtuman hoitamiseen itsepalveluna, mikä koetaan miellyttäväksi ja sujuvaksi tavaksi asioida.

Itsepalvelukassa mahdollistaa yksilöllisen ja rauhallisen tunteen asiointiin. Tärkeintä palvelussa on käyttäjäkokemus, joka syntyy sujuvan ja loogisen käyttöliittymän kautta. Finnpos on kehittänyt oman Cipsa-itsepalvelukassan, jossa kehityksen keskiössä on ollut käytettävyys. Tällä hetkellä Cipsoja on käytössä osassa Taco Bell-ravintoloita ja niiden käyttöönottoa suunnitellaan myös muissa ravintoloissa.

Eri ravintolakonseptit poikkeavat toisistaan ja tämän vuoksi on tärkeää, että käyttöliittymää voidaan muokata kyseisen ravintolan toimintatapaan ja kulttuuriin sopivaksi. Käyttöönoton lähtökohtana onkin konseptin mukainen käyttökokemus, eikä tekninen tulokulma.

Kuluttajan mahdollisuus tutustua itsepalvelukassalla rauhassa tarjolla olevana valikoimaan ja aterian lisukkeisiin parantaa palvelukokemusta ja tuo ravintoloitsijalle lisämyyntiä kasvaneiden kertaostosten myötä. Vain lämpimään hymyyn, jonka henkilökunta tarjoaa, ei itsepalvelukassa vielä pysty

Lisätietoja: www.finnpos.fi




Seuraa proresto
Facebook, seuraa
PubliCo B2B mediat:
enertec »     HR viesti »     kita »     prointerior »     prometalli »     proresto »     seatec »